piątek, 4 września 2015

A wtrynię się, bo czemu nie :3

Ulubiona książka? Czemu lubisz akurat te?
Wszystkie książki HP.
Co definitywnie odpowiada na inne pytanie
Tak mi przypadły do gustu.
Masz zwierzątko? Może o jakimś marzysz?
Zwierzątek ostatnio mi się narodziło. Gupiki są strasznie płodne o.O
A ogółem kocham jedną z moich rybek-Zdzisława <3 Zbrojniczka. Marzę o psie lub/i szczurze. A o koniu nawet nie mam, niestety, co marzyć.
Omen masz jakąś ulubioną formę? (twoją ulubioną)
Wilk. Lubię wilka. I ostronosa! Ogółem moje gusta w tej sprawie pokrywają się ze zdaniem Gabrielle.
Wolisz pepsi czy colę?
Hym... Nie czuję różnicy. Ostatnio piłam Pepsi.
Ulubiony owoc?
Ananas i granat. Oraz winogrona <3
Możesz przenieść się do świata z ulubionej książki/filmu/gry. Jaki wybierasz?
Assassin's creed! Definitywnie! Fuck jea!
Nie wiem co ty widzisz w tej grze -.- Fakt, całkiem fajna, ale żeby aż tak? Być assassinem?
Muzyka jest piękna...
I? To wszystko?
Przerwę, bo on mógłby tu mi zacząć prawić kazania :/
Pizza czy spaghetti?
Ja wolę pizzę.
Spaghetti! 4ever!
Ulubiony kolor?
Ja preferuję czerwień (ciemną) i fiolet. A Toke gustuje w ciemnej zieleni, ale nienawidzi jasnej żółci
Rąbie po oczach -.-
Jakich ludzi lubisz, a jakich nie lubisz?
Nie cierpię ludzi upierających się przy swoim, uważających, że są najmądrzejsi i najważniejsi -.- Takim nic nie wytłumaczysz, tylko pozostaje walnąć pałką teleskopową i mieć nadzieję, że zmieniło się ich charakter. Lub zakończyć sprawę z ukrytego ostrza :3
A tak po za tym lubię człeniów roześmianych i szalonych. Tak jak ja ;)
Twoja ulubiona piosenka?
W sumie nawet nie wiem. Ostatnio zaczęłam miłować vocaloidy.
Kakao, kawa czy herbata?
Kakao <3
Ulubiony film?
Lubię Coralinę. W sumie nie wiem dlaczego. Oprócz tego HP
Łapiesz złotą rybkę. Proponuje ci trzy życzenia w zamian za wypuszczenie. O co ją prosisz? (Opcja miliona życzeń czasowo nie dostępna)
1. O miłość prawdziwą i długą
2. O marzeń spełnienie i wielkiej stajni postawienie :3 I umiejętności jeździeckie pozwalające na wystartowanie w prestiżowych zawodach.
3. O kasiurę na dzieci i konie
Co zabierzesz ze sobą na bezludną wyspę? Max. 5 rzeczy.
1. Akumulator
2. Dekoder internetowy
3. Kompa
4. Wracam do domu po skontaktowaniu się z ludźmi ;)
Czytałaś Mroczne Materie?
Nie, ale na pewno mi się zdarzy (mam to na swojej liście)
Ulubiona pora roku?
Zima. Noc i biały, padający śnieg, który skrzy się w świetle latarni? Bezcenny widok.
Czytałaś HP? Jeśli tak to:
Jaki jest twój ulubiony bohater z tej książki?
Syriusz foreva!
Jaki zapach w twoim wypadku miała by amortencja?
Zapach końskiej sierści (nie żartuję, mogę wtulić się do konia i wdychać jego zapach), nocnego powietrza i sosnowego lasu
Jaki rdzeń miałaby twoja różdżka?
Z włosa testrala. Uwielbiam je, Bóg wie czemu. Lub z ogona jednorożca.
RMF FM czy Radio Zet?
RMF FM
Twój ulubiony przedmiot w szkole, który nie jest dzwonkiem?
Mój zeszyt z żyrafą <3 I automat z napojami... Gorąca czekolada, mmm
W jakim województwie mieszkasz?
-
Wolisz wieś czy miasto?
Wieś. Zapach ziarna, zapach łąk i pól, zapach zwierząt...




No to teraz coś dla Omenka, Vanila, Lay i Madie
Ulubiona emotka?
Ulubiona rybka? (chodzi mi o gatunek)
Dzień czy Noc?
Gwiazdy czy Księżyc?
Pełnia czy sierp/
Wilk czy koń?
Pierwsza wasza forma?
I my również: ulubiona forma ;)?
Błękit czy fiolet?
Czekolada biała czy mleczna? A może gorzka?
Ulubiony kwiatek?
Jaką formę na początku przewidujesz/przewidywałaś?

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz