środa, 23 września 2015

offffff....

No, cześć!
Nie było nas parę dni, a sterta pytań urosła do dużej ilości! Odpowiadamy!

Ulubiona książka? Czemu lubisz akurat te?
Nie mam pojęcia - uwielbiam wszystko co przeczytam
Masz zwierzątko? Może o jakimś marzysz?
Marzę o kocie. A u dziadków mam owczarka. Wabi  się Tyros. <3
Omen masz jakąś ulubioną formę? (twoją ulubioną)
Najlepiej mi w kocie. Ale lubię też wilka. I próbowałem kunę leśną - jest cudowna!
Wolisz pepsi czy colę?
Cola!
Ulubiony owoc?
Jabłko...
Pomarańcza!!!
Możesz przenieść się do świata z ulubionej książki/filmu/gry. Jaki wybierasz?
Wilken.
Pizza czy spaghetti?
Pizza.
Ulubiony kolor?
Niebieski.
Zielony.
Jakich ludzi lubisz, a jakich nie lubisz?
...Twoja ulubiona piosenka?
nie mam
Kakao, kawa czy herbata?
Kawa.Ulubiony film?
Star Wars
Łapiesz złotą rybkę. Proponuje ci trzy życzenia w zamian za wypuszczenie. O co ją prosisz? (Opcja miliona życzeń czasowo nie dostępna)
zebym sie mogła raz wyspać
żebym miała moc nad czasem
żebym mogła zmieniać postać
Co zabierzesz ze sobą na bezludną wyspę? Max. 5 rzeczy.
książka
książka
książka
książka
książka
Czytałaś Mroczne Materie?
Tak
Ulubiona pora roku?
Późna wiosna
Czytałaś HP? Jeśli tak to:
Jaki jest twój ulubiony bohater z tej książki?
WążJaki zapach w twoim wypadku miała by amortencja?
MiętaJaki rdzeń miałaby twoja różdżka?
Pióra feniksaRMF FM czy Radio Zet?
RMF Classic
Twój ulubiony przedmiot w szkole, który nie jest dzwonkiem?
Piórnik
W jakim województwie mieszkasz?
Brak danych
Wolisz wieś czy miasto?
Brak danych


Ulubiona emotka?
^^
Ulubiona rybka? (chodzi mi o gatunek)
Nemo
Dzień czy Noc?
Noc
Gwiazdy czy Księżyc?
Gwiazdy
Pełnia czy sierp/
Pełnia
Wilk czy koń?
Wilk
Pierwsza wasza forma?
Kot
ulubiona forma ;)?
Motyl
Błękit czy fiolet?
Błękit
Czekolada biała czy mleczna? A może gorzka?
Gorzka
Ulubiony kwiatek?
Mlecz
Jaką formę na początku przewidujesz/przewidywałaś?
Nie przewidywałam



Pytania do was:
Graliście w Wiedźmina?
Ulubiony smak lodów?
Najgorszy film?
Ulubione miasto?
Najmniejsza i największa forma?

Na razie tyle!

1 komentarz:

  1. Hej podoba nam się wasz blog. Jestem Martynika a to jest mój dajmon Burza ;). /hej/ Fajny blog tylko piszcie coś więcej o dajmonach. No wiecie nie yylko pytanka ;) Pozdrawiam
    Martynika i Burza

    OdpowiedzUsuń