niedziela, 13 września 2015

Odpowiadanka

Ulubiona emotka?
>^.^<
Ulubiona rybka? (chodzi mi o gatunek)
Eeeeem... Skalar albo Konik Morski?
Dzień czy Noc?
Raczej Noc.
Najlepsza pora do spania ;p
Gwiazdy czy Księżyc?
Księżyc.
Pełnia czy sierp?
Sierp.
Wilk czy koń?
Owww. Trudne. Na razie pojęcia nie mam.
Wilk. Raz zamieniłem się w konia. Nic specjalnego. Wolę drapieżniki.
Pierwsza wasza forma?
Sikorka Bogatka.
I my również: ulubiona forma ;)?
Oczywiście łasica :3
Eeee...
Och zamknij się.
Błękit czy fiolet?
Fiolet.
Błękit.
Czekolada biała czy mleczna? A może gorzka?
Mleczna alpejska!
Ulubiony kwiatek?
Kwiatek mówisz? Hmm. Maciejka może...?
Kwiatki wanilii. Bez wątpienia.
Jaką formę na początku przewidujesz/przewidywałaś?
Formę usytuowania? Dopóki się nie usytuowałam nie zastanawiałam się nad tym...
Wiedziałem, że na pewno nie będzie to trawożerca. Cuś kotowatego, łasicowatego...

Wreszcie malutkimi krokami zbliża się zima. Och jak my się cieszymy! To nasza ulubiona pora roku.

Chociaż oczywiście prawie cały czas chorujemy. Katarek zaczyna się od początku września, a kończy się gdzieś w maju, czerwcu. Wyjaśnienie jest tylko jedno - mamy uczulenie na szkołę.

Nie mogę się doczekać pierwszego śniegu. Już powoli zmieniam kolor. Powoli. Ale na pierwszy śnieżek będę cały biały. Yay!

Na razie pytanek nie mamy, może w następnym razem. Mało czasu.      

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz